Blog

3 lucruri pe care orice manager de magazin trebuie să le știe despre muzica ambientală

14 February 2022

1. Poți să transformi sistemul de muzica ambientală într-un radio intern, personalizat pentru magazinul tău

Playlist-urile QInStore Radio sunt personalizate și create după nevoile și specificul fiecărei afaceri, fiind completate de posibilitatea ca departamentul de marketing să integreze mesaje de promovare personalizate, după propriile reguli şi necesităţi. Se pot concepe orice fel de mesaje care să fie difuzate în locaţie.
Pe scurt, puteţi avea propriul post de radio, care va difuza mesajele dorite, în momentele potrivite, fără niciun cost pentru voi.

2. Poți alege muzica potrivită cu brandul pe care dorești să îl construiești și în armonie cu decorul, tema, specificul magazinului.

QInStore Radio oferă clienților mai multe formate muzicale, adaptate oricărui tip de afacere, potrivite pentru a crea atmosfera dorită în orice locație.
Printre stream-urile oferite clienților QInStore Radio se numără: Hitline, un mix de melodii potrivite centrelor comerciale, Dance Beats, o colecție de muzică ”fresh” care va înviora atmosfera din orice magazin, sau Sound Espresso, numai bun de ascultat în compania prietenilor, la o cafea bună.

3. Poți reduce la jumătate cheltuielile aferente muzicii ambientale. Și să scapi de stresul taxelor către organismele de gestiune a drepturilor de autor, cu această ocazie.

QInStore Radio oferă clienților posibilitatea de a alege un repertoriu gestionat de un IME ai cărui reprezentanți suntem, noi urmând să ne ocupăm de plata drepturilor de autor, de raportarea către IME-ul care gestionează acest repertoriu. Vă oferim în pachetul de colaborare inclusiv asistență și suport juridic pentru trecerea de la muzica comercială la muzica artiștilor independenți.

Artiștii aspiranți care nu au încă semnate contracte cu marile case de discuri, iar repertoriul lor nu este declarat și gestionat de Organismele de Gestiune Colectiva a Drepturilor de Autor (OGC) naționale, pentru a obține venituri din muzica lor, încheie contracte cu entități de management independente (IME), recunoscute de comunitatea europeană prin Directiva 2014/26/EU, transpusă în România prin Legea nr. 74/2018. Muzica lor nu este încă atât de cunoscută, dar asta nu înseamnă că nu are o calitate acustică și un sound foarte bun, iar costurile ei sunt reduse semnificativ (aproximativ 50%) față de muzica artiștilor consacrați.