Blog

Cină romantică sau întâlnire de afaceri? Playlist-ul perfect pentru un restaurant

19 July 2017

Pentru majoritatea oamenilor, restaurantele nu mai sunt, acum, doar nişte locuri în care se mănâncă. Lumea alege un anumit local pentru atmosferă, pentru întreaga experienţă pe care o oferă acesta. Aşadar, proprietarii unui restaurant trebuie să ia în considerare mai multe aspecte, în afară de alegerea unei echipe profesioniste şi a unui decor elegant. Trebuie să aleagă şi muzica potrivită, pentru a crea atmosfera dorită, pentru a întregi şi pentru a desăvârşi experienţa plăcută pe care clienţii o caută atunci când aleg să mănânce în oraş.
Astfel, un restaurant trebuie să aibă şi propriul „brand muzical” – un playlist atent alcătuit, de profesionişti. Muzica trebuie să se integreze în atmosferă şi să creeze atmosfera, să diferenţieze acel restaurant între celelalte.
De asemenea, proprietarii nu trebuie să cadă în păcatul de a alege playlistul în funcţie de preferinţele lor muzicale; poate lor le place muzica rock şi au un restaurant cu specific italian, în care nu se potrivesc baladele rock. Nici angajaţii nu ar trebui să intervină în alegerea playlistului – această decizie trebuie luată în departamentul de marketing, mergând pe linia brandului construit, după cum am arătat şi în articolele precedente.
Construirea playlistului perfect se va face de către profesionişti, după ce aceştia au înţeles care este specificul restaurantului, atmosfera pe care doreşte să o ofere clienţilor, cine sunt clienţii. Luând toate aceste elemente în considerare, playlistul va ajuta la formarea identităţii restaurantului şi va ajuta la construirea atmosferei perfecte, în care clienţii vor dori mereu să revină.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *