Blog

Cum alegem muzica pentru magazinul nostru?

6 October 2017

Muzica este indispensabilă într-un magazin, din motive demonstrate de numeroase studii: influenţează starea de spirit şi prin urmare comportamentul clienţilor, transmite prima impresie despre locaţie, contribuie la identitatea brandului etc. Şi tocmai pentru că este atât de importantă, muzica ar trebui „administrată” de specialişti.

Genul muzical este printre primele caracteristici observate de clienţi atunci când intră într-un magazin şi are un efect semnificativ asupra comportamentului acestora. În principiu, muzica trebuie să se “potrivească”, să fie pe aceeaşi lungime de undă cu specificul magazinului şi cu clienţii săi. De exemplu, s-a observat că într-un magazin de vinuri clienţii au cumpărat mai mult atunci când se difuza muzică clasică, faţă de perioada în care se auzeau cântece pop, din Top 40. De fapt, nu neapărat au fost cumpărate mai multe sticle de vin, ci unele mai scumpe.

De asemenea, clienţii cumpără mai multe produse specifice de sărbători, atunci când în magazin aud muzică tradiţională de Crăciun – cu alte cuvinte, intră în atmosferă şi îşi doresc în subconstient, să ducă această atmosferă plăcută şi la ei acasă.

Iată, deci, că muzica este importantă pentru succesul unui magazin, însă trebuie ţinut seama de mai multe aspecte, atunci când o alegem, dacă vrem să obţinem efectul dorit.

QInStore Radio oferă linii muzicale studiate atent, după „reţete” personalizate, croite în funcţie de specificul magazinului și de tipul clienţilor afacerii dumneavoastră.

Pe scurt, iată câteva din liniile muzicale oferite clienților noștri:

> Urban chic și Variety Hot sunt două playlisturi care se potrivesc în magazinele moderne, unde intră mai ales tinerii.
> Shopping Lounge este un gen universal, potrivindu-se la mai multe tipuri de afaceri.
> Hitline e mai ”casual”, relaxat, și se poate utiliza cu succes în magazinele care nu au un grup țintă anume (un mix de hit-uri din diferite domenii și generații).
> Jazz Rhytmic se potrivește în magazine business – este muzica adecvată pentru afacerile de bijuterii, magazinele de îmbrăcăminte clasică și scumpă, în centrele de afaceri, săli etc.
> Christmas music este nelipsit in perioada sărbătorilor de iarnă care se apropie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *