Blog

Cum alegem playlistul potrivit unui magazin dedicat exclusiv bărbaților

7 February 2019

Dacă imaginea magazinului este dată de componentele vizuale, muzica este vocea brandului. Muzica este mult mai mult decât divertisment pentru clienții tăi – este timbrul și sufletul mărcii care le permite clienților să știe cine sunteți.

Atunci când alegi muzica ambientală, e nevoie să ai o idee clară asupra tipologiei clientului care intră în magazin. Dacă luăm ca exemplu un magazin care se adresează exclusiv bărbaților, atunci conținutul muzical trebuie să fie diferit de cel al magazinelor mixte sau al celor care se adresează femeilor.

Pentru a-ți fideliza clienții, trebuie mai întâi să îi convingi să relaționeze cu brandul. Acest lucru se realizează prin experiența de brand, de aceea trebuie să construiești o poveste a acestuia și fiecare detaliu cu care ia clientul contact să definească ceea ce vrei să îi transmiți.

Legat de muzică, recomandăm playlisturi mixte, dar care să excludă blues, cântece siropoase sau exclusiv instrumentale. Melodiile cu versuri ar trebui cântate cu o voce masculină iar ritmul general să fie unul optimist, nu lent dar nici foarte rapid.

QInStore Radio îți poate pune la dispoziție un playlist personalizat pentru business-ul tău. Contactează-ne pentru mai multe detalii.