Blog

Cum să transformi muzica ambientală într-un radio intern, personalizat pentru magazinul tău

9 June 2022

Dacă ai construit și conduci o afacere, știi deja cât de dificil este să atragi clienți, dar poate fi la fel de dificil și să îi păstrezi, respectiv să îi menții interesați de brandul tău. Pentru un magazin, de exemplu, un instrument puternic de marketing poate fi și crearea unui radio intern, cu muzică personalizată și mesaje proprii difuzate direct în locație. Atunci când se plimbă printre rafturi și produse, poți să le creezi clienților o întreagă experiență, care îi va apropia mai mult de brand și le va atrage mai mult atenția asupra acestuia.

QInStore Radio oferă această experiență completă, care include un playlist creat de profesioniști, completat cu mesaje de informare, spuse pe tonul și cu vocea potrivită – despre promoții, evenimente speciale, anumite produse, orice aspecte legate de magazin, care îi vor ajuta pe clienți să ia decizia de cumpărare și chiar să revină. Aceste mesaje, dacă sunt construite și folosite corect, pot să le dea senzația că le vorbești direct, lucru care îi va apropia de brand și îi va fideliza.

Ce fel de mesaje poți include?

În funcție de tipul magazinului, de promoții sau evenimente, se pot crea mesaje potrivite pentru publicul țintă și pentru scopul propus. Astfel, punem mai jos cîteva idei de subiecte pentru mesaje:

  • Anunțuri care să îndrepte clienții spre anumite departamente sau zone ale magazinului
  • Mesaje care să stârnească interesul pentru un anumit produs ori serviciu
  • Promovarea beneficiilor pentru clienți
  • Promovarea produselor noi
  • Anunțuri despre reduceri și promoții
  • Evenimente

Un client potențial aflat deja în locație este pe jumătate câștigat, iar aceste mesaje in-store îl pot ”cuceri” complet. Așadar, un astfel de radio intern reprezintă un canal de comunicare foarte eficient pentru conectarea cu viitorii sau actualii clienți. Majoritatea cumpărătorilor sunt de părere că muzica potrivită îi poate determina să petreacă mai mult timp într-o locație sau chiar să cumpere mai mult, iar comportamentul lor față de business poate fi influențat și de mesajele inserate între melodii.