Blog

Meloman sau malloman? Mall-ofonia muzicală porneşte de la Cluj

21 April 2017

Q InStore Radio animă deja atmosfera în restaurante sau reţele de magazine din ţară, dar şi în centre comerciale. Iar specialiştii noştri creează playlist-uri care transformă orice „malloman” în… meloman.

Muzica noastră se aude în mall-uri precum Militari Shopping Center şi Sun Plaza Shopping Center din Bucureşti, sau Silver Mall Vaslui. În Cluj-Napoca, punem la dispoziţie calea prin care muzica ajunge la urechile clienţilor VIVO, care utilizează  platforma noastră software pentru muzica, playlist si programarea mesajelor de publicitate.

Specialiştii Q InStore ştiu exact de ce este nevoie pentru o atmosferă plăcută, pentru ca vizitatorii, clienţii, să se simtă bine în mall sau în magazin şi să se întoarcă pentru noi cumpărături.

Dacă aţi intrat vreodată într-un magazin unde nu se aude muzică, probabil că v-aţi simţit puţin stingheri şi aţi ieşit mai repede decât v-aţi propus. Pe de altă parte, dacă aţi intrat într-un magazin unde muzica se auzea prea tare, era prea agresivă, aţi ieşit şi mai repede. Concluzia este că muzica într-un magazin este importantă, însă crucial este să fie aleasă corect, de către profesionişti, să fie la volumul corect şi să creeze atmosfera potrivită pentru clienţi.

Muzica perfectă pentru un magazin sau mall va aduce o stare de bine, va creşte vânzările si poate chiar mai mulţi clienţi după cum au demonstrat numeroase studii în ultimii ani. Muzica este cartea de vizită a unui spaţiu comercial, cea care ne oferă o primă impresie despre locul respectiv şi ne spune dacă ni se potriveşte sau nu. Un playlist bine făcut va aduce numai beneficii proprietarilor de magazine; playlistul determină dacă vom petrece acolo mai mult sau mai puţin timp decât este necesar, dacă vom cheltui mai mult sau dacă vom pleca înainte să cumpărăm ceva, fără intenţia de a ne mai întoarce.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *