Blog

Reclamele (tale) audio difuzate în magazin cresc vânzările

28 October 2016

Efectul pe care muzica difuzată în magazin îl are asupra comportamentului clienţilor este deja binecunoscut – poate să crească vânzările şi să influenţeze clienţii în direcţia dorită de managementul magazinului. Iată că noi studii arată că şi reclamele difuzate în magazin, intercalate între melodii, au un efect benefic asupra vânzărilor.

Dacă ai un sistem In Store Radio special conceput pentru afacerea ta, poţi profita, integrând mesaje de promovare personalizată, după propriile tale reguli şi necesităţi. Aşadar, poţi concepe orice fel de mesaje pe care să le difuzezi în locaţie.

Studiile arată că 66% dintre clienţi se hotărăsc ce produse să cumpere chiar în timp ce sunt în magazin – nu înainte. Acest lucru înseamnă că mesajele audio transmise în magazin pot influenţa foarte mult decizia de cumpărare a clienţilor, devenind, astfel, un puternic instrument de marketing.

Pe scurt, puteţi avea propriul post de radio în magazin, care va difuza mesajele alese de manageri, în momentele potrivite. Iată numai câteva cifre, dovedite de studii efectuate în ultimii ani, care arată eficienţa transmiterii mesajelor potrivite în magazin:

  • 69% dintre clienţi petrec minim 30 de minute în magazin
  • 54% îşi amintesc dacă au auzit reclame audio sau anunţuri promoţionale şi muzică în magazin
  • 67% fac diferenţa între un post de radio local şi programul personalizat de muzică din magazine
  • 57% aprobă această formă de marketing (difuzarea anunţurilor/reclamelor audio în magazin).
  • 25% cred că mesajele promoţionale le pot influenţa alegerile la cumpărături.
  • 41% dintre clienţii care îşi aminteau că au auzit o anumită reclamă la un produs în magazin au cumpărat acel produs, chiar dacă nu era pe lista lor de achiziţii, după ce au ascultat reclama.
  • 37% dintre clienţii care au ascultat reclame în magazin în timp ce făceau cumpărături au achiziţionat până la urmă un produs de la o altă firmă, faţă de ceea ce îşi propuseseră iniţial – fiind influenţaţi de promovarea respectivului produs la faţa locului.
  • 70% dintre clienţi consideră reclamele audio din magazin ca fiind utile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *