Blog

Trenduri de marketing în 2019

17 January 2019

“Nimic nu devine real până când nu este experimentat” a spus John Keats. Cine ar fi crezut vreodată că aceste cuvinte ale poetului englez vor continua să sune atât de adevărat la aproape 200 de ani după ce au fost scrise? Mai ales în afaceri.

Într-adevăr, un studiu Forrester Consulting, comandat de Adobe în aprilie 2018, a constatat că 80% dintre factorii de decizie din domeniul afacerilor au declarat că îmbunătățirea experienței clienților companiei lor a fost printre primele lor priorități pentru anul care urmează. Astfel, scopul esențial este creșterea loialității clienților față de brand.

În această nouă epocă a experienței clienților, o combinație de date și creativitate va stabili trendul pieței. În 2019 marile branduri se vor concentra mai mult pe campanii personalizate și campanii experimentale.
În plus față de online (canalul pe care s-a focalizat ani de zile marketingul la nivel mondial), mișcarea spre comerțul experimental va fi simțită și offline. Studiile arată deja că pentru business-urile în care consumatorii care fac cumpărături online dar și în magazine au o valoare de viață mai mare cu 30% față de cele în care se fac cumpărături folosind doar un singur canal.

Așadar, pe măsură ce canalele devin din ce în ce mai fragmentate, experiențele fizice devin o parte mai semnificativă și convingătoare a angajamentului clienților. Marketingul experimental oferă posibilitatea de a se conecta cu consumatorii la nivel individual, într-o manieră pe care nu o oferă exclusiv marketingul digital și tradițional.

Experiențele fizice pot completa mai multe eforturi digitale intercalate cu interacțiuni memorabile, distinctive și personale, care dezvoltă o legătură emoțională cu consumatorii.

Fie că aveți un restaurant/cafenea sau un magazin de îmbrăcăminte, susținute de un site sau o aplicație de comenzi online, nu va fi suficientă în stabilirea unei relații de încredere cu clienții. Trendurile spun că acest marketing unu la unu devine din nou esențial, ceea ce atrage după sine strategii vizuale și senzoriale care vor defini relația client-brand.

Acesta va fi anul în care agenții de publicitate vor discuta din nou serios despre audio, despre anunțurile și campaniile audio. În această notă, experiența de brand va trebui susținută în continuare de muzica potrivită pe care o redă magazinul sau restaurantul Dvs. Cu soluția potrivită de muzică ambientală vă veți putea prezenta afacerea în fața clienților și îi veți putea fideliza.

QInStore Radio oferă soluții adaptate pentru fiecare tip de business atât ca tehnologie (hardware) cât și ca soft, cu opțiunea de a combina conținutul muzical cu difuzarea de spoturi publicitare și mesaje audio interne.
Puteți alege aici soluția de redare muzică ambientală conform nevoilor Dvs. http://www.qinstoreradio.ro/#servicii-de-redare