Blog

Utilizezi muzica potrivită pentru afacerea ta?

13 June 2017

Mulţi manageri şi proprietari de afaceri tind să subaprecieze şi să neglijeze un aspect foarte important din magazinul, restaurantul, centrul spa sau orice alt business unde atmosfera şi mediul trebuie să fie cât mai plăcute. Acel „ingredient” neglijat este muzica.
Muzica transmite foarte mult şi este o parte importantă a imaginii unui brand. De multe ori, proprietarii de afaceri cheltuiesc mult pe lumini, decoraţiuni sau mobilier, apoi difuzează orice fel de muzică, la întâmplare.
Iată 10 întrebări prin care poţi să afli dacă utilizezi cea mai potrivită muzică pentru afacerea ta, de la specialiştii din domeniu:

Este mixul tău muzical unic?
Sau este cam aceeaşi muzică pe care o poţi auzi în orice restaurant/magazin obişnuit pe care l-ai vizitat?
Cine alege muzica?
Managerul aduce muzica de acasă, foloseşti un stream, ai încredere în persoana care alege muzica? Reflectă atmosfera pe care vrei să o ai în locaţie? Se potriveşte cu ceea ce vrei să transmiţi tu, ca brand?
Se potriveşte fiecare melodie cu energia, tema şi atmosfera potrivită?
Sunt suficiente câteva melodii nepotrivite, care se repetă prea mult, pentru a strica acea atmosferă pe care te străduieşti să o construieşti.
Este muzica destul de consecventă?
La fel cum clienţii aşteaptă consecvenţă în ceea ce priveşte produsele, serviciile, atmosfera, şi muzica trebuie să se ridice la înălţimea aşteptărilor. De asemenea, se vor aştepta la continuitate şi omogenitate, dacă afacerea are mai multe locaţii.
Există destulă varietate în mixul muzical?
Nu vrei să difuzezi un playlist plictisitor sau prea previzibil. Un specialist va putea genera un playlist variat şi de calitate.
Este muzica prea statică, repetitivă?
Auzi prea des aceleaşi melodii? Pare că auzi acelaşi playlist, care nu se mai schimbă? Poate că unii clienţi nu observă asta, dar angajaţii sigur vor observa.
Cum e calitatea echipamentelor audio?
Există consecvenţă în ceea ce priveşte volumul muzicii, de la o melodie la alta? Sau trebuie să reglezi mereu volumul? Trebuie să ai grijă ca muzica să fie de calitate, din toate punctele de vedere.
Ai un cuvânt de spus în ceea ce priveşte playlist-ul?
Ideal ar fi să găseşti o companie profesionistă, care să înţeleagă ce îţi doreşti, cum este afacerea ta, şi să îţi ofere servicii personalizate.
Ai la dispoziţie toate opţiunile pe care le doreşti?
Poţi să vezi ce melodii au fost difuzate recent? Poţi să inserezi mesaje personalizate? Sunt plătite taxele pentru drepturi de autor?
Muzica afacerii tale poate depăşi locaţia fizică?
În zilele noastre, poţi profita de noile tehnologii mobile şi de strategiile integrate în social media, pentru a rămâne conectat cu clienţii tăi chiar şi atunci când ei nu se află în incinta magazinului sau a restaurantului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *